Om oss

Drammen Kunstforening er en medlemsforening som er åpen for alle som er interessert i billedkunst innenfor forskjellige retninger og teknikker. Siden 18. mai 1867 har vi vært i drift uten opphold, og dermed en av landets eldste av sitt slag. I 150 år har foreningen gitt byens innbyggere mulighet til å møte billedkunst i ulike sammenhenger og situasjoner. I jubileumsåret har foreningen rundt 250 kunst- og kulturinteresserte medlemmer. Et aktivt styre legger vekt på å gi medlemmene gode kunstopplevelser.

Hvem er vi i styret!

Drammen kunstforening er satt sammen av en herlig gjeng i forskjellig aldre. Her har vi noen som har vært med i flere år og noen nykommere, men alle er like viktige og sammen har vi felles interesse om å gi medlemmene en god kunstopplevelse.

Formann: Knut Olav Haveråen Kals
Nestleder: Linn Anette Gundersen