Medlemsskap

Medlemskap

Drammen Kunstforening er en medlemsforening som er åpen for alle som er interessert i billedkunst innenfor alle retninger og teknikker. Vi arrangerer omvisninger, foredrag, filmkvelder med kunst- og kulturfilmer og croquis. Drammens Museum viser skiftende utstillinger i Lychepaviljongen på Marienlyst, hvorav Drammen Kunstforening er ansvarlig for en utstilling i året. Medlemskapet koster 300,- pr år.

Invitasjon

Invitasjon til alle utstillinger

50% avslag

Halv inngangspris på museets avdelinger Gulskogen gård og Holmsbu Billedgalleri

Sammenkomster

Klikk her for å begynne å skrive. Ea commodi consequatur quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit.

Medbestemmelse

Rett til medbestemmelse og til å delta i arbeidet med å videreutvikle Drammen Kunstforening.

30% avslag

30 prosent rabatt på innramming hos Galleri Oddvar Olsen

10% avslag

10 prosent rabatt ved kjøp i museumsbutikken og ved kjøp av kunst på utstillinger som vises i museet.

Har du lyst til å bli medlem hos oss! Fyll ut skjema nedenfor og du vil motta en bekreftelse på epost fra oss.

VELKOMMEN